La multi ani, 2017!

Sa fim precum cangurii in 2017: sãritori nu doar de sãrbãtori si pasnici nu doar de conjuncturã. Atunci lumea ne va iubi si chiar daca nu cerem vom primi, iar copiii ne vor imbratisa.
N-am sã fac un bilant pe 2016 intrucat nu sunt un tip prea confesiv si nici publicitate nu-mi trebuie, atât vã spun cã pe 2017 mi-am propus sa nu mai discut politica unul dintre motive fiind chiar rezultatul alegerilor.
Eu vã doresc un An Nou mai bun decât voi vi-l doriti si sã vã aducã Anul ce n-a adus Ceasul.
La multi ani tuturor! Happy New Year everyone!Selectie 7.jpg

About scstefan1

Melbourne
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

