Din nou despre fb

Celor care inca nu isi dau seama ca fb de fapt nu incearca sa aduca ceva nou sau sa imbunatateasca ceva, le spun ca pur si simplu se adauga noi optiuni pentru o mai buna evidentza a titularului. Toata feisbucimea era mult mai happy inainte, deci problema schimbarii nu se pune. Pur si simplu conform dictonului american: “cunoasteti clientul ca pe tine insuti” adica cunoaste-i toata familia, sa stii si ce papuci poarta, sau cum zicem noi si ce tzatza a supt de la ma-sa. Trendul fb este de a ii face un mare dosar clientului, de a il repera cu tehnica recunoasterii fetei in orice ipostaza. Ganditi-va ca ce vedeam in filmele cu Robocop in care se scana fata individului si aparea adresa si cati copii are va fi in curand realitate. Verbul care caracterizeaza tot ceea ce inseamna internet este “a gasi”. Nu este nimic decat o mare “gaselniada”. Vai, cat compatimesc generatia Goagal, care zic de ce sa invatam, nu gasim pe Google tot? Si uite asa, devii gol si pe dinauntru, si pe dinafara, nu mai ai nimic decat net. Am net, deci exist.

Fb va fuziona candva cu Geni.com. Si cat m-am chinuit pe Geni intr-o seara am stat pana 5 dimineata sa imi fac arborele genealogic. De mult se incerca o evidenta a populatiei la nivelul asta si iata ca a sosit clipa. Stiati ca numarul intrarilor pe fb intr-o singura zi depaseste numarul total al locuitorilor planetei care se apropie vertiginos de cifra de 7 miliarde de locuitori? Fb, in traducere cartea fetzei, nu este nimic decat o mare baza de date in care toti oamenii sunt inscrisi intr-un singur mare document. Era sa zic cartea vietii, Doamne, iarta-ma…

Ieri eram foarte suparat ca unii prieteni de ai mei nu sunt pe facebook. Astazi insa le cer iertare. Ei nu stiu ca m-am certat cu ei in gand. Ce bine ca am tacut…

About scstefan1

Melbourne
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

