La multi ani 2011!

Imi aduc aminte cum atunci cand eram copil scuturam de pe coroana copacilor zapada, care indiferent de ninsoarea de afara, imi crea pentru cateva secunde iluzia unei ninsori proprii si mult mai intense. Era foarte frumoasa ninsoarea de afara, mult mai frumoasa si mai linistita (era ninsoarea venita din cer!), dar eu imi doream mai mult, imi doream o ninsoare doar pentru mine, o iarna de cateva secunde ca intr-un glob de sticla. Imi placea si mai mult atunci cand prindeam pe cineva sub copac, pe tata sau pe altcineva drag, si scuturam apoi crengile peste ei. Imi amintesc cum ma apropiam usor de ramuri cu bucurie, cu temere, si ce bucurie aveam cand zapada era spulberata in fulgi de nea si cadea de pe copaci. Si apoi cautam cu speranta un alt copac, pe care sa il scutur iar de zapada.

Si tot asa, de la un copac la un copac, de la un an la altul, imi dau seama ca sentimentele au ramas, s-a schimbat doar peisajul. E important ca si oamenii din jur sa aiba, si dupa cum va cunosc, aveti, mintea si spiritul impletite cu forta de a duce la bun sfarsit ceea ce va doriti, cu nadejdea unei ninsori linistite care sa imbrace ninsorile mai agitate in momente de bucurie sau restriste, va doresc la multi ani cu sanatate si sarbatori binecuvantate!

About scstefan1

Melbourne
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

