Nimicuri

Mi-am sarbatorit recent ziua de nastere. Am stat in familie si am vorbit fleacuri. Tot feluri de lucruri neimportante pe care am simtit nevoia sa le incredintez cuiva. Am stat apoi degeaba si m-am simtit minunat. Am primit cateva telefoane si mesaje si am constat cu o oarecare uimire ca bucuria felicitarilor a fost direct proportionala cu diferenta de fus orar. Au fost si mesaje de curtoazie. Nimic nu e mai incomod decat sa feliciti pe cineva pur formal. Mai bine nu o faci deloc. De fapt, cel care o face se retrogradeaza singur si isi face dosar cu buline.

Am intalnit pana acum foarte multi oameni, probabil si o consecinta a faptului ca reprezinta cumva obiectul muncii. Putini au fost cei pe care i-am pus la suflet. Adancimea unei prietenii nu este direct proportionala cu lungimea ei. Depinde de alti factori, mai bine zis numitori comuni. Sunt unii care au locuri mai in fata, alti mai in spate, alti care asteapta pe la usi sa vada cum e inauntru pentru ca apoi sa iasa grabiti. Insa aici nu se cumpara locurile ca la teatru, se intra pe baza de invitatie.

About scstefan1

Melbourne
This entry was posted in About us, Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

