Dopo tanto tempo

OK, ok, suntem in viata si totul este sub control. Am disparut un pic de pe scena electronica pentru ca ne-am mutat. Satui de chirie si de ciocaniturile in usa ale agentilor imobiliari pentru inspectiile de rutina am sfarsit prin a cumpara casa noastra. “In rate”, cum zicea un bun amic de-al meu. Multumesc pentru urarile de bine, peste 30 de ani cand o achitam probabil ca o sa ma simt cu adevarat proprietar, pana atunci ma simt ca un chirias la mine acasa, foarte ciudat sentimentul, am sa evit acum iesplicatiile. Imobilul a fost accesibil ca pret si necesita un pic de toaleta. Pe care o facem cu placere, ca doar, deh, e la casa noastra, dar weekendurile sunt inghitite in treaba. Si la fel si banutii de buzunar.

Frig cu soare la noi, primavara e pe vine si abia astept sa tragem o plimbare cu barca.

About scstefan1

Melbourne
This entry was posted in About us. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

