Moment istoric

Moment istoric azi la noi in Melbourne, slujba mare cu 8 preoti, un arhimandrit si un arhiereu.

Au fost mai toti preotii din Australia si Noua Zeelanda, Parintele Arhimandrit Mihail de la Patriarhie si IPS Iosif de la Paris. I-am spus episcopului de prietenii si colegii mei din Romania si din Europa si pe multi ii cunoastea. Este un tip de o finete extraordinara. Data viitoare prin Europa sunt convins ca va primi salutari din Melbourne de la ei si uite asa o sa fie inconjurat Parintele de dragoste din toata lumea.

IPS Iosif a venit in primul rand sa puna bazele unei episcopii in Australia si Noua Zeelanda, o episcopie de care era mare nevoie. Nu cred ca a venit sa judece pe nimeni. In sfarsit, eu unul m-as bucura daca noul episcop ar fi chiar Parintele Arhimandrit Mihail care l-a acompaniat pe IPS Iosif in aceasta calatorie mica.

O slujba cum rar am vazut, aproape ca am plans la Crez. Multa lume a lacrimat in Biserica. Nu am mai vazut asa slujba de mult. Am si poze si film, trebuie doar sa imi fac timp sa le uploadez; probabil ca o sa le pun pe net candva. Sper curand.

About scstefan1

Melbourne
This entry was posted in Religious. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

